Problemes sense pregunta 27/04/2020

Bona tarda, nens i nenes!!

Avui a classe hem treballat la comprensió lectora del text de "Invents i inventors", tot i aprofitant de fer repàs del gènere (masculí i femení) i el nombre (singular i plural) que tenen els noms. 
Demà serà la Festivitat de Sant Pere Chanel i encetarem la classe d'una manera especial.

Després farem classe de Matemàtiques
Preparem problemes: com vam fer el passat divendres a classe, aquí teniu un problema sense preguntes. Diu així:
A les escoles del meu poble hi ha 135 alumnes que fan anglès d'extraescolar, 227 alumnes que fan esport i 85 que fan robòtica.
 Ara cal:
a/ Llegir bé les dades 
b/ Pensar dues preguntes possibles.
c/ Les escriviu a la llibreta.
d/ Feu el càlcul que calgui per poder respondre a les dues preguntes
e/ Al final escriviu la resposta a cada pregunta.


--------------------
Qui vulgui pot treballar aquest repte, sol o acompanyat. Tenim dies!



L'Anabel, la Sofia i la Lídia tenen uns pèsols màgics. Per tenir els mateixos poders màgics, totes tres han de tenir la mateixa quantitat de pèsols. Com ho podem fer?

Qui haurà de donar pèsols a qui? Quants? Al final, quants en tenen cada una?


Joan I Fina

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada